Email marketing tips

E-mail marketing

Kampagner, der ikke er målrettede eller personlige, kan være spild af tid og penge. Sørg for at tage den nødvendige tid til at finde ud af, hvordan du bedst målretter din kampagne for at opnå resultater. I dette blogindlæg viser vi dig nogle måder, hvorpå du kan sikre en vellykket målretning, når du opretter en e-mail-marketingkampagne

 

1. Brug gæstegrafik til at målrette din e-mail-marketing

Hvis du sender en e-mail, kan du lige så godt tjene nogle penge på det. Hvilken bedre måde end at tilbyde en freebie, der har en form for engagerende information? Guestographics er et udtryk opfundet af Garrett Moon og Ryan Burke (fra CoSchedule), som simpelthen betyder infografik på siden af ​​en e-mail.

coSchedules gæstegrafik kan være fantastisk, men du kan også bruge dem til din virksomhed! Gratisdelen, som Garrett Moon og Ryan Burke giver væk, er fantastisk, fordi den arbejder på at løse et problem, som potentielle kunder har (planlægning på sociale medier), samtidig med at den giver meget tiltrængt information om emnet. Det hjælper med at uddanne dine potentielle kunder yderligere om din branche og giver dem endnu en grund til at komme i kontakt med dig.

De tilbyder denne gratis infografik til alle, der er villige til at dele den på sociale medier eller deres blog, så brug det som en mulighed for at få dig selv derud!

 

2. Glem ikke mobilmålretning

Brugen af ​​mobilt internet er vokset støt i løbet af de sidste par år, og hvis du ikke tænker på mobil, når du opretter dine e-mail-marketingkampagner, så går du glip af en masse potentielle kunder.

Sørg for, at din landingsside er optimeret til mobil, da det er her, mange af dine kunder kommer fra. Dette betyder ikke, at dine e-mails skal ligne noget fra 1995 (medmindre det er den æstetik, du går efter), men det betyder, at din e-mail skal fungere på alle enheder.

Vil du have mere hjælp til markedsføring?

 

SEO marketing

SEO markedsføring er en proces, hvorved et websted kan forbedre sin position på søgemaskinens resultatsider (SERP) for bestemte forespørgsler. Hovedformålet med søgemaskineoptimering er at forbedre en hjemmesides synlighed, så det kan tiltrække flere besøgende fra onlineområdet gennem de organiske eller ubetalte søgeresultater. SEO er imidlertid ikke let, og det kræver ofte samme engagement som enhver anden markedsføringsaktivitet. Det er vigtigt at følge med i de seneste tendenser og sikre, at dit websted er optimeret til de rigtige søgeord. Desuden kræver SEO-markedsføring ofte en masse test og eksperimenter, før det kan perfektioneres. Men når det gøres korrekt, kan det være en yderst effektiv måde at nå ud til din målgruppe på.

Skriv et svar