Unoeuro support svar tider – men det slår ikke meebox

Egentlig så er jeg dedikeret meebox kunde, og det bliver jeg helt sikkert ved med, men jeg synes alligevel at responstiderne på en support ticket som jeg har lavet hos unoeuro er ret imponerende. Det kan ses ud af de røde markering hvor jeg gerne vil hen med det. Svarende synes jeg egentlig er lidt korte for hovedet, men alligevel svare de meget præcist på det jeg spørger om, så der er ikke noget at brokke sig over det.

Selvom svar tider fortjener et bifald, så slår de stadigvæk ikke den historie fra meebox hvor jeg oprettede en support sag juleaften klokken meget sent og fik svar umiddelbart efter!Hvis du er nysgerrig for at læse mere om mine hosting oplevelser så kan du læse om billigt webhotel med ambitioner her. Hvis du vælger meebox så er her en meebox rabatkode der giver dig 20% rabat på alle webhoteller: prestatips.dk

EDIT:
Nu har jeg endnu engang prøvet lyn svar tider fra unoeuro, jeg havde et spørgsmål om et eller andet, som jeg skrev og så lænede jeg mig ellers tilbage for at vente på svarede kom. Jeg notered mig så efterfølgende godt at min email klient skrev på skærmen at der var kommen en mail af unoeuro, men regnede med at det var en automatisk udsendt besked om at min ticket var modtaget og oprettet, men nej det var det sørme ikke, det var svaret på min ticket! Imponerende!

–> Besøg unoeuro her <--

3 tanker om “Unoeuro support svar tider – men det slår ikke meebox”

  1. Jeg har også brugt unoeuro til en del forskellige blog, og det er en god og billig service. Jeg har dog valgt at lave opdelingen af primære og sekundære blogs.
    Mine mest vigtige blogs vælger jeg at bruge en virkelig stabil hosting, nemlig Scannet. Jeg synes deres løsninger kører super stabil.

  2. Man bliver vel lige så stille klogere med alderen, selvom det kan være dyrekøbt erfaringer.

    Jeg bruger f.eks. Magentohotel og de er gennemført professionelle og fokuserede på Magento med en god opsætning, der sikrer høj sikkerhed og ydeevne.

    De første gange man er ude og finde et webhotel til sin lille webshop går man måske efter prisen som det væsentlige, men man lærer som regel, at hvis man betaler lidt ekstra for support og specielle kompetencer, så er disse penge givet godt ud.

    Jeg kan godt lide webhoteller (og andre hjemmesider), hvor det er OK at stille spørgsmål uden at skulle læse 517 FAQ igennem for at sikre sig om andre har spurgt om det samme. Jeg tror (naivt måske) at den personlige betjening får et comeback, når det går op for folk, at al den tid de bruger på at google alle mulige problemstillinger faktisk er en meget dyr måde at skaffe sig viden på i forhold til at betale lidt for en god supportaftale.

Skriv et svar