Jeg besluttede egentlig at lave det her indlæg da debatten var oppe og vende på prestashop forum for noget tid siden, men har først nu haft tid til det. Jeg tror alle sammen at vi synes det er irriterende at…
Kategori: Brugervenlighed
Jeg har igennem længere tid testet forskellige placeringer af trustpilot anmeldelser på vores side, og har endeligt fundet en position der både øger konverteringsraten og samtidigt også skaber en større ordre værdi. Altså plus plus. Det er jo dejligt i…
Jeg faldt forleden dag over denne her hos Meebox, og må altså lige dele den med jer andre. Jeg synes den er et rigtig godt eksempel på hvordan man ikke skal placere “tøm indkøbskurven”, jeg har nu flere gang trykket…
Epay eller Quickpay, det er et spørgsmål man efter hånden har set mange gange når nye prestashoppere skal vælge betalingsgateway, lads og bare starte med at slå fast at det ikke er gratis at kunne modtage betalingskort på den “rigtige”…
Jeg har over de sidste 2 mdr lavet en test med en trustpilot widget box på vores site. Pointen er selvfølgelig at se hvordan det påvirker vores konverteringsrate, og ikke mindst ordrens størrelse.
Det her er faktisk lidt et større problem i prestashop fordi der ikke som udgangspunkt findes nogen funktion der kan hjælpe dig med at viderestille en bruger fra en gammel kategori til en ny kategori. Lad os bare tag et…
At få billeder med på produkterne i dit resumé på epay’s relayside giver brugerne en mere visuel bekræftelse af at de har de rigtige produkter med i checkudflowet. Og brugere er meget visuelle. Jeg tror specielt det er vigtigt hvis…
Jeg kigger utrolig meget på andre webshops når jeg surfer omkring, og det giver stuf til eftertanke og gode ideer. Jeg har længe været irriteret over de meget dårlige fejlbeskeder prestashop giver, de er ofte ikke særligt brugervenlige. Forleden faldt…